kiri Us Azwadi kanan Syuwari

Semalam menjadi tarikh keramat bagi kami yang berada di rumah penang (14 Sept 2009) apabila pulangnya seorang yang sentiasa menceriakan rumah kami bak kata pepatah " klu dia ada bergegar umah penang" tapi kini hanya tinggal kenangan dan hanya tinggal ingatan sahaja.
Semalam tepat jam 12 tngah malam berangkatlah seorang ustaz yang bernama azwadi abd rahman. Kami di sini hnya mengiringi beliau di depan pintu umah penang dengan akhiri dengan salam perpisahan dan ucapan gurauan daripada us azwadi. selama hampir sepuluh tahun beliau berada di bumi ardhu kinanah ini. kini beliau kena la tempuh pula apa yang akan terjadi di tanah air tercinta. Namun bgnya mungkin mudah sebab beliau ana rasa seorang yang kuat untuk menempuhnya. jadi kita yang ada di sini haruslah menguatkan diri untuk menempuh ari yang mendatang. tambahan lagi la kepada sahabat-sahabat yang ingin pulang ke tanah air.
Apa-apa pun selamat la Us Azwadi yang berada di Mesia dan selamat menempuh segala-galanya.. and bila nk kawin bg tau la... mana la tau kot-kot kami bleh p... ingat umur tu bukannya muda dah...... hahahahah.. k. salam.

0 Comments:

Post a Comment




 
 
 

Followers