Penantian Kami Sudah BERAKHIR..


Ahlan Wasahlan ila Dumyat


Alhamdulillah,dengan nikmat kesihatan dan pelbagai nikmat lagi yang di berikan Allah dapat sama-sama kita melangkah masuk ke dalam tahun baru Islam.. Mudah2an kita didalam rahmatnya Amin Ya Robb.

kunjungan YDP dan Exco Perumahan Penang

Alhamdulillah juga yang tidak terhingga apabila penantian kami warga penang yang berada di dumyat yang menanti kedatangan YDP BKPPPM sejak mula kami menjejakkan kaki di Dumyat berakhir dengan kedatangan YDP bagi sesi 2009/2010. Walaupun bukanlah kedatangan beliau atas lawatan rasmi sebagai YDP tetapi diatas lawatan seorang kawan untuk menziarahi kawan yang berada d dumyat.Terima kasih yang tidak terhingga diatas lawatan itu.
Kami bukanlah mengharapkan lawatan yang rasmi tapi yang kami inginkan adalah datang menjengok kami walaupun sekejap, walaupun bukan lawatan rasmi YDP. Kami tahu saban tahun setiap BKAN akan mengadakan jaulah AJKT tapi bukan itu yang kami mahukan, datang kesini atas dasar kerja, klu x da kerja maka batang hidung pun x nampak. Apa salahnya ambil masa dua tiga hari untuk datang melawat kami d sini. kenapa tidak boleh, adakah kami jauh? klu jauh kenapa kami bleh balik ke kaherah tiap bulan. klu nak ikutkan kerja sampai bila pun x habis.

Kami ngan Exco Perumahan
(berbasikal ke pantai hahahah)


emmm, itulah sedikit luahan hati kami hahhahaha,tak pa laaaa bukan ana nk cite pasai AJKT BKAN buang masa ja...
Apa2 pun tahniah buat exco perumahan penang Us Zahid yang sudi melawat kami walaupun sibuk bebanan kerja di rumah negeri tambahan pula sekarang didalam fatrah peperiksaan, tapi dia sanggup datang walaupun sehari. Kami disini rasa terharu apabila dia sanggup meluangkan masa bersama kami. Tahniah kami ucapkan.. TAHUN DEPAN KITA UNDI LAGI US ZAHID. hahahah.

semangat YDP dalam mengutip kerang

Sekali lagi ana ucapkan terima kasih kepada YDP penang Us Hafis Abidin,Exco Perumahan Us Zahid Ismail, dan Us Bakar kerana sudi meluangkan masa bersama kami....
Mudah2an Allah memberi kalian kejayaan dan kemudahan dalam sesuatu...AMIN YA ROBB.

Terima kasih kami ucapkan..

0 Comments:

Post a Comment




 
 
 

Followers